UEFA'nın skandal kararına Erdoğan'dan tepki!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ak Parti Grup Toplantısı sonrasında gazetecilere açıklamalarda bulundu.

UEFA'nın skandal kararına Erdoğan'dan tepki!
UEFA'nın skandal kararına Erdoğan'dan tepki!
GİRİŞ 16.10.2019 14:16 GÜNCELLEME 17.10.2019 09:28
Bu Habere 10 Yorum Yapılmış

UEFA’nın, A Milli Takım futbolcularının Arnavutluk ve Fransa maçlarında yaptığı asker selamı için soruşturma başlatmasıyla ilgili konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "UEFA'nın yaptığını şık bulmuyorum. Böyle bir şey hayatta olmuş değil. Griezmann'ın Macron'a verdiği selam var, ona bir şey verdiler mi? Milli takımın bir milli bakışı var. Bu bakışı da seyircileriyle paylaşıyor. Ben buradan çok ciddi bir şey çıkacağını tahmin etmiyorum. Olsa olsa bir kınama yapabilirler. Bunun dışında bu noktaya gelmiş bir takıma, herhangi bir olumsuz yaklaşım olmaz." dedi.

 

 

GÜNÜN ÖNEMLİ GELİŞMELERİ

YAZDIR
YORUMLAR 10
  • ali 3 hafta önce Şikayet Et
    uefa basit bir dernek çokta tın.
    Cevapla
  • Melike 3 hafta önce Şikayet Et
    Hey yafyum hey adamlar yapacağını yapıyor anca konuşuruz biz. Türkiye neden yaptıeım gücü yok sen onu cevapla.
    Cevapla
  • Yasin 3 hafta önce Şikayet Et
    acaba sen ne sanıyorsun dünyayı!
    Cevapla
  • Fırat kalkanı 3 hafta önce Şikayet Et
    Fransayı kurtarmak için yapıyorlar sahadaki alamadıkları şeyi masada almaya çalışıyorlar gavurdan dost domuzdan post olmaz.
    Cevapla
  • Ruhi 3 hafta önce Şikayet Et
    Yahu rest çekeceksin bunların her şeyine; lakin şu Asya ülkeleri bir adam olmadı gitti. Diğer uca kadar Japonya, Çin, Kore, Türk devletleri Venezuela dahil bir omurga oluşturmak lazım. Ortak bir devletler birliği olması ve Avrupa gibi birbirini kollaması lazım. Yoksa bu alçak Avrupanın Haçlı seferleri bitmez.
    Cevapla
  • Yakub 3 hafta önce Şikayet Et
    Reis sizden ricam kendi uluslararası federasyonumuzu kurmanız. Biz Milli ve Yerli takımlar olarak Avrupada futbol oynamak zorunda değiliz. Doğu Batı Ortası ülkeleri olabilir. Türk ve dost devletler federasyonu kurarız olur biter. Avrupa bu sayede bize yalvarsın dursun. Nasıl olsa biz yabancı futbolculara kasalar dolusu para veriyoruz. Ben buna karşıyım fakat belki bilmediğim bir şey vardır diye düşünüyorum ve susuyorum. Futbolu Avrupa kendine neşe olarak görürken bize gelince kin nefret görünümü veriyor. Bunu görmeyene ne yapalım. Biz hep gergin futbol oynamak zorunda değiliz.
    Cevapla
  • keleş 34 3 hafta önce Şikayet Et
    aynen. doğru. bir. tespit. artık. bu. avrupnın. şımarıklarını. bırakın. kendi. kendilerine. oynasın
    Cevapla
  • srt 3 hafta önce Şikayet Et
    ne kadar geniş hayal gücünüz var öyle çin her sene 1 milyar dolar yatırıyor futbola isterse 10 milyar dolar yatırsın farketmez sponsor firmaların hepsi avrupalı ve izleyici kitlesi de avrupada sponsor ve yayın geliri olmazsa futbol dönmez
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle