Sonucu penaltılar belirledi! 1. Lig'e yükselen son takım belli oldu
Türkiye 2. Lig Yükselme Play Off Final maçında Muğlaspor, penaltı atışlarına giden maçta Elazığspor'u 8-7 mağlup etti ve 1. Lig'e yükseldi.
Nesine 2. Lig play-off etabı Beyaz Grup finalinde, normal süresi 0-0 biten maçta penaltı atışlarında Seza Çimento Elazığspor'u 8-7 yenen Muğlaspor, Trendyol 1. Lig'e yükseldi.
Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'ndaki final müsabakasında Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor karşı karşıya geldi.
Karşılaşmanın ilk yarısında iki takım da dengeli oynadı ve soyunma odasına 0-0 eşitlikle gidildi.
İkinci yarıda ve uzatmalarda sonuç değişmeyince penaltı atışlarına geçildi.
Penaltılarda Muğlaspor 8-7 galip gelerek Trendyol 1. Lig'e çıkan taraf oldu.
Maçın bitiş düdüğünün ardından Muğlaspor futbolcuları ve taraftarları büyük sevinç yaşadı.

ŞAMPİYONLUK KUPASINI TÖRENLE ALDI
Karşılaşmanın ardından kupa seremonisi düzenlendi.
Muğlasporlu futbolculara madalyalarını ve şampiyonluk kupasını, Türkiye Futbol Federasyonu yetkilileri verdi.

MUĞLASPOR'DAN BÜYÜK ÇIKIŞ
Muğlaspor, üst üste 3 sezonda 3 şampiyonluk yaşayarak TFF 1. Lig’e yükseldi. 2024’te Bölgesel Amatör Lig, 2025’te 3. Lig ve 2026’da 2. Lig şampiyonluklarını kazanan ekip, Türk futbolunda nadir görülen bir başarıya imza attı.
-
Fuat 1 ay önce Şikayet EtBir Vanlı olarak her iki takımı tebrik ediyorum.Beğen
-
MALATYA 1 ay önce Şikayet EtMalatyalı olarak komşumuz gakkoşların çıkmasını isterdik neyse seneye inşaallah.Beğen
-
kırkdokuzelli 1 ay önce Şikayet EtGakkoşların çıkmasını isterdim. Koca bir sezona yazık oldu!Beğen Toplam 2 beğeni
-
HACI 1 ay önce Şikayet Etkardeşimiz muğ la hösgeldiniz trabzonlı kardesiniz olarak 2 yıl sonra elazığ sporu süperlige bekliyorumBeğen
-
Sportif 1 ay önce Şikayet EtMalatyalıyım, gakkoşlar çıkmasını isterdim. Traftarı şehri ile çok daha iyi seyir ve keyli maçlar olabilirdi.Beğen Toplam 2 beğeni