A Milli Takım'ın efsane golcüsü Vincenzo Montella'yı bombaladı!

Nihat Kahveci, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 yendiği mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu. Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'ya sert sözlerle yüklendi.

GİRİŞ 26.06.2026 09:53 GÜNCELLEME 26.06.2026 10:33
Bu Habere 37 Yorum Yapılmış

Eski milli futbolcu ve futbol yorumcusu Nihat Kahveci, Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup ettiğimiz mücadele sonrası değerlendirmeler yaptı. Tecrübeli futbol adamı, A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'ya tepki gösterdi.

İşte Kontraspor YouTube kanalında konuşan Kahveci'nin o sözleri:

'YARIN YOLLARIM'

"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!"

'HALA LAF SOKUYOR'

"Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!"

'SİZİN DÜŞMANINIZ YOK BU ÜLKEDE'

"Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin."

 

Bedirhan Altundağ Haber7.com - Spor Editörü
Haber 7 - Bedirhan Altundağ

Editör Hakkında

1997 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. Beykent Üniversitesi Yeni Medya bölümünde lisans eğitimini tamamladı. Okuldan mezun olduğundan bu yana medya sektörünün birçok kuruluşunda spor editörü ve spor muhabiri pozisyonlarında çalıştı. Kariyerine Mart 2026'dan beri Haber7.com'da spor editörü olarak devam etmektedir.
YORUMLAR 37
  • Yeter be 7 dakika önce Şikayet Et
    Yahu nihat tamam zamanında güzel goller attın ama yeter artık ya önüne gelene savuruyorsun önüne gelene itiyorsun kalkıyorsun ne kadar çok boş konuşuyorsun ya. Hayret edilecek bir şey merak etme seni antrenör olarak almazlar. İlla bir şeye bir sap çıkarırsınız ya özellikle senin ve senin gibi aynı yorumları yapan şahıslar
    Cevapla
  • Reşadiye57 13 dakika önce Şikayet Et
    Dünya kupasındaki bu kötü sonuçlardan sonra hiç katılmasak daha iyiymiş. Turnuva bitimine daha 1 ay varken elenen iki ülkeden biri biz olduk.Milli takımdaki kaliteli oyuncularımıza top oynatamayan federasyonunda hocasına kadar herkes sorumludur. Yenildiğimiz ülkelerde futbol mu var Allah aşkına kimse 24 yıl sonra katılmayı başarı sayıp da arkasına saklanmasın.
    Cevapla
  • Misafir 15 dakika önce Şikayet Et
    kahveci de iyice zıvanadan çıktı milli takım hocalığı için birinin borozanligini yapıyor gelecek hocanın yardımcısı olacak galiba siz oynarken de sizin neler yapamadığınız biliyoruz edep ya hu
    Cevapla
  • Lak 17 dakika önce Şikayet Et
    Yaa Nihat git olum torun sev ya bu yaştan sonra napcan onu bunu.. git yat zibar kendine :))
    Cevapla
  • Çakır 17 dakika önce Şikayet Et
    Sanki şimdiye kadar tüm dünya kupalarında müthiş başarılar elde ettik ne oldu da şimdi hırlamaya başladınız
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle