A Milli Takım, Dünya Kupası için ABD'ye gitti
2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı, ABD'ye gitti.
GİRİŞ 02.06.2026 15:23
GÜNCELLEME 02.06.2026 15:33
2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı, ABD'ye gitti.
Otobüsle Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nden hareket eden ay-yıldızlılar, İstanbul Havalimanı'ndan kalkan özel uçakla ABD'ye hareket etti.
Ay-yıldızlı kafile, İstanbul Havalimanı Jetex İstanbul Terminali kapısının önünde bando takımının çaldığı marşlarla ABD’ye uğurladı.



YORUMLAR 7
-
Misafir 6 gün önce Şikayet EtNe bandosu yahuBeğen
-
MASK 6 gün önce Şikayet EtBu kupada beklentiye girdiğimiz bir kaç oyuncu var bence bu beklentiler boşa çıkacak gibi medya yorumcularını dinliyorum söylemlerine bakınca en kötü şartta yarı final oynar diyorum bana göre de gruptan çıkarmı çıkarsa kaçıncı çıkarBeğen
-
Taraftar 6 gün önce Şikayet EtNeden mehteran değilde bando...?Beğen Toplam 1 beğeni
-
Selime Hollanda'dan 6 gün önce Şikayet EtBando caldi derken sanki fransiz tangosu.Lan istiklal maris ile Bismillah Allahu Ekberle tekbirle gonderinBu ne bandosu?Lozan in mi Sevr bandosu mu?Beğen Toplam 14 beğeni
-
Selime Hollanda'dan 6 gün önce Şikayet EtFransa nin Lille takiminda oynayan Kaleci Berke Ozeri neden almadi Montella Kadroya A Milli takimina. ?Samet Akaydin sakar sakir oynamaz insallah isimiz yoksa zor bir sakarlik yapmazsa kendi kalemize atmasin ,defansta saglam ayak degil bu.Montella bu Samette ne goruyor da torpil yapiyorsa.Beğen Toplam 5 beğeni