A Milli Takım, Dünya Kupası için ABD'ye gitti

2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı, ABD'ye gitti.

GİRİŞ 02.06.2026 15:23 GÜNCELLEME 02.06.2026 15:33
Bu Habere 7 Yorum Yapılmış

2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı, ABD'ye gitti.

Otobüsle Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nden hareket eden ay-yıldızlılar, İstanbul Havalimanı'ndan kalkan özel uçakla ABD'ye hareket etti.

Ay-yıldızlı kafile, İstanbul Havalimanı Jetex İstanbul Terminali kapısının önünde bando takımının çaldığı marşlarla ABD’ye uğurladı.







 

 

Osman Kocaer Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Osman Kocaer

Editör Hakkında

26 Temmuz 1997'de Ankara'da doğdu. Lisans eğitimini 2020 yılında Selçuk Üniversitesi Radyo Televizyon Sinema bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2017 yılında Konya'da başladı. 2022'nin Haziran ayından itibaren Haber7.com'da mesleki hayatına devam etmektedir.
YORUMLAR 7
  • Misafir 6 gün önce Şikayet Et
    Ne bandosu yahu
    Cevapla
  • MASK 6 gün önce Şikayet Et
    Bu kupada beklentiye girdiğimiz bir kaç oyuncu var bence bu beklentiler boşa çıkacak gibi medya yorumcularını dinliyorum söylemlerine bakınca en kötü şartta yarı final oynar diyorum bana göre de gruptan çıkarmı çıkarsa kaçıncı çıkar
    Cevapla
  • Taraftar 6 gün önce Şikayet Et
    Neden mehteran değilde bando...?
    Cevapla
  • Selime Hollanda'dan 6 gün önce Şikayet Et
    Bando caldi derken sanki fransiz tangosu.Lan istiklal maris ile Bismillah Allahu Ekberle tekbirle gonderinBu ne bandosu?Lozan in mi Sevr bandosu mu?
    Cevapla
  • Selime Hollanda'dan 6 gün önce Şikayet Et
    Fransa nin Lille takiminda oynayan Kaleci Berke Ozeri neden almadi Montella Kadroya A Milli takimina. ?Samet Akaydin sakar sakir oynamaz insallah isimiz yoksa zor bir sakarlik yapmazsa kendi kalemize atmasin ,defansta saglam ayak degil bu.Montella bu Samette ne goruyor da torpil yapiyorsa.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle