Serhou Guirassy Fenerbahçe'ye geliyor mu, anlaştı mı?

Fenerbahçe’de başkanlık seçim süreci devam ederken transfer gündemine bomba gibi bir iddia düştü. Sarı-lacivertlilerin, Borussia Dortmund’un golcüsü Serhou Guirassy ile prensip anlaşmasına vardığı öne sürüldü. Peki, Serhou Guirassy Fenerbahçe'ye geliyor mu, anlaştı mı?

Serhou Guirassy Fenerbahçe'ye geliyor mu, anlaştı mı?
Serhou Guirassy Fenerbahçe'ye geliyor mu, anlaştı mı?
GİRİŞ 17.05.2026 09:25 GÜNCELLEME 17.05.2026 11:11
Bu Habere 6 Yorum Yapılmış

İddiaya göre Sadettin Saran, yıldız futbolcuyla doğrudan görüşme gerçekleştirdi. Taraflar bireysel şartlarda anlaşmaya vardı.

Guirassy’nin menajeri de Borussia Dortmund’un bonservis konusunda kolaylık gösterebileceğini Saran’a iletti. Peki, Serhou Guirassy Fenerbahçe'ye geliyor mu, anlaştı mı?

Sadettin Saran

SERHOU GUİRASSY FENERBAHÇE İLE ANLAŞTI MI?

Seçim sonrası göreve gelecek yönetimin transferdeki son kararı vermesi bekleniyor. Guirassy’nin ismi Fenerbahçe taraftarları arasında büyük heyecan yarattı.

Son dönemde Avrupa’da gösterdiği performansla dikkat çeken Guirassy, birçok büyük kulübün de radarında yer alıyor.

SERHOU GUİRASSY HANGİ TAKIMDA OYNUYOR?

Guirassy, kariyerine Almanya Bundesliga devi Borussia Dortmund formasıyla devam ediyor. 

18 Temmuz 2024 yılında imza atan yıldız oyuncunun sözleşmesi 30 Haziran 2028’e kadar devam ediyor.

İbrahim Turna Haber7.com - Haber Editörü
Haber 7 - İbrahim Turna

Editör Hakkında

1996 yılında İstanbul'da doğdu. Beykent Üniversitesi Yeni Medya (İngilizce) bölümünden mezun oldu. Kanal 7 Medya Grubu'na bağlı haber7.com bünyesinde mesleki hayatına devam etmektedir.
YORUMLAR 6
  • Fener hastası 2 hafta önce Şikayet Et
    Vay be Guirassy öyle mi? Bu adam Fenerbahçe'yi uçurur resmen. Şimdi işin bitti Galatasaray. Osinem kim ki bunun yanında?
    Cevapla
  • FiKRiNiNFiKRi 2 hafta önce Şikayet Et
    Fenerde harcanır Başakşehire gitsin daha iii
    Cevapla
  • Misafir 2 hafta önce Şikayet Et
    bu adamla mı şampiyon olacak,Fener ben her hafta Dortmund maçlarını izliyorum,gol atıyor lakin bir o kadar kaçırıyor,forvette kaptırdığı her top Dortmund kalesinde ya gol oluyor yada büyük tehlike yaratıyor.!!! Fener'e ilaç olmaz.!!!!!
    Cevapla
  • Misafir 2 hafta önce Şikayet Et
    bu yönetimle heyacan olmuyor,sadece hüsran var,
    Cevapla
  • Misafir 2 hafta önce Şikayet Et
    Dortmundu ayakta tutan adamı iyi bir bonservis verip alabilirsin hersene şampiyonlar Ligi'nde oynayan bir takımın futbolcusu en az 10 milyon Euro ister
    Cevapla
  • Gs li 2 hafta önce Şikayet Et
    İyi işte , fenerde 30 verir alır:))
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle