Milli yıldızlar ABD galibiyetini değerlendirdi! 'Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı'

Dünya Kupası'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 yenen A Milli Takım'da Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan, karşılaşmayı değerlendirdi.

Milli yıldızlar ABD galibiyetini değerlendirdi! 'Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı'
Milli yıldızlar ABD galibiyetini değerlendirdi! 'Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı'
GİRİŞ 26.06.2026 07:42 GÜNCELLEME 26.06.2026 07:42
Bu Habere 11 Yorum Yapılmış

A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından milli futbolcular TRT Spor'a açıklamalar yaptı.

Galibiyeti değerlendiren Orkun Kökçü şu ifadeleri kullandı:

"ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI"

"Galibiyet almak önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Çok şükür, onları kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması gerekiyor."

Bunu ne biz ne de ülkemiz hak etti. Çok şey söylenebilir ama şimdi sırası değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu bize."

"HERKESİN BAŞINA GELMİYOR AMA PEK SEVİNEMEDİK"

Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan ise "Dünya Kupası'nda gol atmak herkesin başına gelmiyor ama pek sevinemedik. İlk 2 maç için en büyük eleştiriyi biz yapacağız. Bugün özelinde ise milletimizi sevindirdiysek ne mutlu bize. Hepimiz için duygusal bir maçtı. Çok derine girmeyeceğim. Önümüzdeki turnuvalarda daha güçlü olmak istiyoruz." dedi.

 

Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Ahmet Polat

Editör Hakkında

22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR 11
  • DADAŞ.1453 17 dakika önce Şikayet Et
    Demek ki neymiş? Keremle olmuyor muş! Öyle değilmi Motella? Demek ki neymiş? Millet haklı çıktı İbocum! Hadi paşa paşa istifaya ikiniz de!
    Cevapla
  • Misafir 39 dakika önce Şikayet Et
    Bizde herşey bunlar gibi kendi menfaatleri için çalışıyorlar
    Cevapla
  • Ev sahibi 40 dakika önce Şikayet Et
    Hangi onur hangi şeref onlar çay içip çoktan gittiler.
    Cevapla
  • çakır 53 dakika önce Şikayet Et
    İşte bu galibiyeti kendiniz için oynadınız kendiniz için kazandınız oyuzden işte kendi piyasanız için oynayınca kazanıyorsunuz milli ruh yok ülkeniz için vatanınız için oynasanız kaybedilen 2 maçıda kazanırdınız
    Cevapla
  • Dağdaki Çoban 59 dakika önce Şikayet Et
    Adamlar aş kadroyla çıksaydı görürdüm ben sizin onurunuzu.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle