Tek bir ihtimal var! Bu olursa Osimhen, Galatasaray'dan ayrılacak
Nijeryalı golcü Victor Osimhen'in Galatasaray'da mutlu olduğu ve sadece astronomik bir teklif gelirse ayrılabileceği iddia edildi.
- Victor Osimhen'in Galatasaray'dan ayrılma şartı belli oldu.
- Osimhen, Galatasaray'da hem sportif hem de maddi açıdan mutlu olduğu belirtiliyor.
- Nijeryalı futbolcunun sadece astronomik bir teklif gelmesi durumunda Galatasaray'dan ayrılabileceği ifade ediliyor.
Avrupa devlerinin listesinde yer alan Galatasaray'ın Nijeryalı yıldızı Victor Osimhen'in transferiyle ilgili düşüncesi belli oldu. Nijeryalı yıldızın Galatasaray'dan tek şartla ayrılması bekleniyor.
OSİMHEN, GALATASARAY'DA MUTLU
Footmercato'da yer alan habere göre Osimhen, Galatasaray'da hem sportif hem de maddi açıdan son derece mutlu. Şu ana kadar hiçbir kulübün Nijeryalı yıldızla temasa geçmediği belirtilirken Osimhen'i Galatasaray'dan koparabilecek tek bir sebep olabileceği belirtildi.

ASTRONOMİK TEKLİF GELİRSE AYRILABİLİR
Osimhen'in sadece astronomik bir teklif karşılığında Galatasaray'dan ayrılabileceği aktarıldı. 27 yaşındaki futbolcu çılgın bir teklifle karşı karşıya kalmadıkça sarı-kırmızılı forma altında kariyerine devam etme kararı aldı.
Osimhen geride bıraktığımız sezon 33 maçta forma giydi. Deneyimli santrfor bu karşılaşmalarda 22 gol ve 8 asistlik skor katkısı verdi.

-
Pala Abdullah 3 gün önce Şikayet EtYorumları okuyorumda kimse demiyor Osimhen demek Şampiyonluk demek!Osimhen demek Şampiyonlar ligi demek!arkadaş bu sene Şampiyonlar liginden temiz 60 milyon Euro Kazandık bilet geliri forma satış geliri ve en önemlisi yeni jenerasyon Galatasaray’lı oluyor bunları konuşun Arkadaşlar ve 150 Milyon Euro getiren’e Satılabilir Avrupa’da tabiki!Beğen Toplam 2 beğeni
-
Denizli 20 3 gün önce Şikayet EtKardeşim gönderin gitsin ya gönderebiliyorsanız 21 milyon ne demek Türkiye’den geç yetenekleri yetiştirir bizim kulüpler kafayı yemiş bütün paralar yabancılara gidiyor bir de yaşlılaraBeğen Toplam 2 beğeni
-
Çerkez 3 gün önce Şikayet Etİlk önce GS yi şampiyonluk'tan dolayı tebrik ederim. Osimhen tartışmasız TR de en iyi forvet fakat GS li kardeşlerim de FB taraftarları gibi olaya taraflı baktıkları için gerçekleri göremiyor. Osinin GS den aldığı parayı hiç bir kulüp vermez, vermiyor ödedikleri bonservisi bile vermiyorlar yoksa haklı veya haksız bir saniye durmaz.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Ömer Mirza 3 gün önce Şikayet Etyılda 21 milyon euro ben alsam ben de gitmem. sıfır vergiBeğen Toplam 12 beğeni
-
Eroll 3 gün önce Şikayet EtTürk vatandaşı olsun Milli takıma geçsin kimse durduramaz Milli takımı, Türkiye’de yaşlansınBeğen Toplam 14 beğeni
-
Kara 2 gün önce Şikayet EtOsimhen istese bile mümkün değil çümkü Nijerya milli takımında resmi maçlara çıkmış zaten.Beğen