Milli futbolcu Yusuf Yazıcı kabusu yaşadı! Üçüncü kez çapraz bağları koptu

Olympiakos forması giyen Yusuf Yazıcı'nın üçüncü kez çapraz bağları koptu. Milli futbolcunun uzun süre sahalardan uzak kalması bekleniyor.

Milli futbolcu Yusuf Yazıcı kabusu yaşadı! Üçüncü kez çapraz bağları koptu
Milli futbolcu Yusuf Yazıcı kabusu yaşadı! Üçüncü kez çapraz bağları koptu
GİRİŞ 08.05.2026 11:46 GÜNCELLEME 08.05.2026 12:15
Bu Habere 8 Yorum Yapılmış

Yunan ekibi Olympiakos forması giyen Yusuf Yazıcı ile ilgili sıcak bir gelişme yaşandı.

YUSUF YAZICI'NIN ÜÇÜNCÜ KEZ ÇAPRAZ BAĞLARI KOPTU

Milli futbolcunun antrenmanda talihsiz bir sakatlık yaşadığı öğrenildi. Sabah'ın haberinde Yusuf Yazıcı'nın üçüncü kez çapraz bağlarının koptuğu belirtildi.

Yusuf Yazıcı

6-8 AY SAHALARDAN UZAK KALABİLİR

Daha önce de iki kez aynı ciddi sakatlığı yaşayan Yusuf'un (2019'da Lille'de ve 2024'te Olympiakos'taki ilk maçında)  bu kez en az 6-8 ay sahalardan uzak kalması bekleniyor.

21 MAÇA ÇIKTI

Bu sezon sakatlıktan döndükten sonra Olympiakos ile 21 maça çıkan Yusuf, 2 gol ve 2 asistlik bir performans sergilemişti.

Osman Kocaer Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Osman Kocaer

Editör Hakkında

26 Temmuz 1997'de Ankara'da doğdu. Lisans eğitimini 2020 yılında Selçuk Üniversitesi Radyo Televizyon Sinema bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2017 yılında Konya'da başladı. 2022'nin Haziran ayından itibaren Haber7.com'da mesleki hayatına devam etmektedir.
YORUMLAR 8
  • Orhan Aydın 1 ay önce Şikayet Et
    kimin ahını aldıysa artık
    Cevapla
  • Muhammet 1 ay önce Şikayet Et
    Kendine bakmiyor ya beslenmesinde ya uyumasında ya dislerinde bir sorun var ayaklar çekmiyor artık yazık yetenekli düzgün cocuk kendi adıma üzüldüm
    Cevapla
  • Volkan Savaş 1 ay önce Şikayet Et
    Çocuk önce geçmiş olsun diyelim.Cengiz Ünder gibi futbol sizi bırakmış sizin haberiniz yok .Kendini kaybeden adam,kendisini arayanlarla beraber kendini arıyordu ya o hesap bu hesap sizinki.Paraniz artik size ve torunlarınıza yeter.Allah sağlıklı günler versin.
    Cevapla
  • Yalnız adam 1 ay önce Şikayet Et
    Futbol hayatı bitti ne yazık ki.
    Cevapla
  • Tütün düşmanı 1 ay önce Şikayet Et
    Ben olsam Türkiye'de bir takımda asgari ücretle oynarım ya da hurda toplarım. Ama bazı ülkelerde oynamam.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle