Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe ve Oğuz Çetin açıklaması: İletişim ansızın kesildi

İsmi uzun süre Fenerbahçe teknik direktörlüğü ile anılan ancak göreve getirilmeyen Aykut Kocaman bir açıklama yaptı.

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe ve Oğuz Çetin açıklaması: İletişim ansızın kesildi
Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe ve Oğuz Çetin açıklaması: İletişim ansızın kesildi
GİRİŞ 24.06.2026 11:28 GÜNCELLEME 24.06.2026 11:43
Bu Habere 10 Yorum Yapılmış

İsmi uzun süre Fenerbahçe teknik direktörlüğü ile anılan ancak göreve getirilmeyen Aykut Kocaman bir açıklama yaptı.

Kocaman, AA'ya yaptığı açıklamada 'Oğuz Çetin ile iletişimimiz ansızın kesilmiştir' dedi.

"OĞUZ ÇETİN'LE İYİ DİLEKLERLE BİTİRDİĞİMİZ TELEFON GÖRÜŞMESİ ANSIZIN KESİLMİŞTİR"

Aykut Kocaman'ın açıklamalarından öne çıkan detaylar şu şekilde:

"Son bir aylık zaman zarfına ilişkin, kamuoyunda yer alan kimi yanıltıcı haberler ve yorumlardan sonra gördüğüm lüzum üzerine açıklama ihtiyacı doğmuştur. 1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur. Ancak finalde teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur."


 

Osman Kocaer Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Osman Kocaer

Editör Hakkında

26 Temmuz 1997'de Ankara'da doğdu. Lisans eğitimini 2020 yılında Selçuk Üniversitesi Radyo Televizyon Sinema bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2017 yılında Konya'da başladı. 2022'nin Haziran ayından itibaren Haber7.com'da mesleki hayatına devam etmektedir.
YORUMLAR 10
  • DATÇALI 9 dakika önce Şikayet Et
    AYKUT HOCA SEN DİK DUR EĞİLME HAK, HUKUK, ADALET SENİNLE Bekle gör haklılığın ortaya çıksın. İsmail Kartal Başarısızlığa doymuyor.
    Cevapla
  • Misafir 16 dakika önce Şikayet Et
    kim gelirse gelsin hep aynı hikaye. bunlar anca algı yapar başka bişey yapmaz
    Cevapla
  • Misafir 17 dakika önce Şikayet Et
    Aykut gelmeliydi
    Cevapla
  • Fenerbahçeli 32 dakika önce Şikayet Et
    Senin gelmeni hiç istemedim iyi yapmış Aziz başkan İsmail Kartal çok severim
    Cevapla
  • Erhan 33 dakika önce Şikayet Et
    Kardeşim yazıktır bu adama. İsmail Kartalın daha başarılı olacağını düşünsem de Aykut çok seviyorum. Çocukluğumun futbol kahramanı...
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle