Vedat Muriqi'nin bonservis bedeli belli oldu!

Vedat Muriqi, Mallorca yönetimiyle yaptığı toplantıda Fenerbahçe'ye dönmek istediğini belirtti. İspanyol kulübün, Kosovalı yıldız için istediği bonservis belli oldu.

Vedat Muriqi'nin bonservis bedeli belli oldu!
Vedat Muriqi'nin bonservis bedeli belli oldu!
GİRİŞ 01.06.2026 19:44 GÜNCELLEME 01.06.2026 20:38
Bu Habere 26 Yorum Yapılmış

Fenerbahçe’nin başkan adaylarından Aziz Yıldırım’ın transfer listesinde yer alan ve transferi için temasların sürdüğü Vedat Muriqi, kariyerine İspanya dışında devam etmek adına çalışmalarını yoğunlaştırdı. 

FENERBAHÇE'YE DÖNMEK İSTEDİĞİNİ İLETTİ

Mallorca’nın küme düşmesi sonrası İspanyol ekibinde forma giymeye sıcak bakmayan 32 yaşındaki Kosovalı golcü, bonservis sorununu çözmek için kulüp yetkilileriyle masaya oturdu.

Muriqi, menajeriyle birlikte katıldığı ikinci toplantıda da Mallorca yönetimine takımdan ayrılma isteğini ve Fenerbahçe'ye dönme planını net bir şekilde iletti.

BONSERVİS BEDELİ BELLİ OLDU

Mallorca formasıyla geçtiğimiz sezon 37 resmi karşılaşmada görev alan tecrübeli golcü, sergilediği performansla dikkatleri üzerine çekti. 

Bu müsabakalarda 23 kez rakip fileleri havalandıran Muriqi, takımının en skorer ismi olarak öne çıktı. Mallorca yönetimi, oyuncunun gösterdiği bu verimli performansı göz önünde bulundurarak bonservis bedelini 18 milyon Euro olarak belirledi. 

Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Ahmet Polat

Editör Hakkında

22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR 26
  • DURSUN 1 hafta önce Şikayet Et
    Çok saçma bir rakam 37 yaşındaki bir futbolcu en fazla 3,4 milyon eder oda ronalda, Messi gibi bir futbolcuysa
    Cevapla
  • Çetin 1 hafta önce Şikayet Et
    32 yaşında
    Cevapla
  • kafkas 1 hafta önce Şikayet Et
    ben herhalde en fazla 5 verirdim...
    Cevapla
  • Müfteri savar 1 hafta önce Şikayet Et
    En fazla 8-10
    Cevapla
  • Misafir5566 1 hafta önce Şikayet Et
    32 yaş üstüne bonservis ölü yatırım...
    Cevapla
  • Osman 1 hafta önce Şikayet Et
    Fenerbahçe bu bitik adama bu kadar para verirse çok yazık eder. Çok kaliteli yer ve yabancı futbolcular varken eskiden medet ummak akıl işi değil.
    Cevapla
  • Mehmet 1 hafta önce Şikayet Et
    Fener gene yasli olu transfer ve heba edilen paralar sezon sonu sifir basari kupasiz sampiyonsuz sezon bu akilla sampiyonluk gene hayal
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle