Fenerbahçe'nin stadı bomboş kaldı!

Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Başakşehir'i konuk etti. Sarı-lacivertli taraftarlar, bu mücadeleye ilgi göstermedi ve tribünlerin çok büyük bir kısmı boş kaldı.

Fenerbahçe'nin stadı bomboş kaldı!
Fenerbahçe'nin stadı bomboş kaldı!
GİRİŞ 02.05.2026 21:11 GÜNCELLEME 02.05.2026 21:15
Bu Habere 41 Yorum Yapılmış

Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Fenerbahçe, sahasında Başakşehir ile karşı karşıya geldi. Sarı lacivertli taraftarlar, şampiyonluk ihtimalinin mucizelere kalması ve geçen hafta derbide alınan 3-0'lık mağlubiyet sonrası tribünleri boş bıraktı.

Taraftarların maça ilgi göstermediği görüldü.

Bedirhan Altundağ Haber7.com - Spor Editörü
Haber 7 - Bedirhan Altundağ

Editör Hakkında

1997 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. Beykent Üniversitesi Yeni Medya bölümünde lisans eğitimini tamamladı. Okuldan mezun olduğundan bu yana medya sektörünün birçok kuruluşunda spor editörü ve spor muhabiri pozisyonlarında çalıştı. Kariyerine Mart 2026'dan beri Haber7.com'da spor editörü olarak devam etmektedir.
YORUMLAR 41
  • fatih 1 ay önce Şikayet Et
    bu kadarına şükredin
    Cevapla
  • Misafir 1 ay önce Şikayet Et
    beterrrrrrrr olun hahahaha
    Cevapla
  • 77 yaş fbli 1 ay önce Şikayet Et
    Bu yönetim ve futbolculara yazmaya bile deĝermi?
    Cevapla
  • AKKUMUTU 1 ay önce Şikayet Et
    tedeskoyu kim gerirdiyse takımda kim tuttuysa sorumlu onlardır
    Cevapla
  • Misafir 1 ay önce Şikayet Et
    çok yakışıksız olmuş yorumun. yıllardır şampiyon olamamış takım olmasına rağmen taraftar hep yanındaydı.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle