Ali Koç ve Aziz Yıldırım Fenerbahçe başkanlığı için adaylık kararlarını verdiler!
Fenerbahçe, seçime gidileceğini açıkladı. Bu kararın ardından gözler eski başkanlar Ali Koç ve Aziz Yıldırım'a dönerken, 2 isim de adaylıkları hakkında kararını verdi. Ayrıca mevcut başkan Saran'ın aday olmayı düşünmediği öne sürüldü.
- Fenerbahçe, kötü gidişatın ardından 6-7 Haziran tarihlerinde seçim yapacağını duyurdu.
- Ali Koç ve Aziz Yıldırım'ın seçimde aday olmama kararı aldığı iddia edildi.
- Sadettin Saran'ın da aday olmayı düşünmediği belirtilirken, Barış Göktürk, Hakan Safi ve Mehmet Ali Aydınlar'ın aday olması bekleniyor.
Fenerbahçe'de kötü gidişatın ardından bir kez daha seçim kararı aldı. Sarı-lacivertliler, 6-7 Haziran tarihinde seçim yapılacağını açıkladı. Mevcut başkan Sadettin Saran'ın kulübün resmi hesabından yaptığı bu açıklama sonrası kulübün önemli başkanlarından Ali Koç ve Aziz Yıldırım'ın kararlarını verdikleri öne sürüldü.
ALİ KOÇ VE AZİZ YILDIRIM'DAN ADAY OLMAMA KARARI!
Fenerbahçe'de Ali Koç ve Aziz Yıldırım'ın başkan adayı olup olmayacağı merak edilirken, konuyla ilgili flaş bir iddia ortaya atıldı. Sözcü'de yer alan habere göre: 2 isim de seçimde aday olmama kararı aldı.

SADETTİN SARAN ADAY OLMAYI DÜŞÜNMÜYOR
Öte yandan Sadettin Saran'ın da kararını verdiği öne sürüldü. Yağız Sabuncuoğlu, Saran'ın aday olmayı düşünmediğini paylaştı.
YENİ İSİMLER ÖNE ÇIKIYOR
Yapılacak seçim öncesi henüz resmi olarak adaylığını açıklayan bir başkan adayı yok. Ancak Barış Göktürk, Hakan Safi ve Mehmet Ali Aydınlar'ın aday olmasına kesin gözüyle bakılıyor.
-
Misafır 1 ay önce Şikayet EtSaran devam etmeli harcadılar saranıBeğen
-
FENERASYON 1 ay önce Şikayet EtSane'nin ve Osimenin penaltısını nasıl yedi hakembahçe, GS'nin bu sezon iptal edilen golleri, FB yarışta tutulacak diye GS'ye çok haksızlık yapıldı, son derbide de GS'nin hakem tarafından nasıl doğrandığınıda bütün Türkiye gördü.Beğen Toplam 7 beğeni
-
Akıllı birisi 1 ay önce Şikayet EtUlan kollanan bir takım olsaydı kaç yıldır kupa hasreti çekiyor?Beğen
-
Cem 1 ay önce Şikayet EtHakem 2025 trabron gs maçlarinı katletti aç tekrar seyret. Gs hakemlerden besleniyorBeğen Toplam 3 beğeni
-
Tbahce 1 ay önce Şikayet EtOnun için şampiyon oluyorsuz desene ki şampiyon olamazssanız Türkiye hain mi oluyorBeğen Toplam 1 beğeni
-
Figo 1 ay önce Şikayet EtAynen.katılıyorum.virgülüne.varıncaya.kadarBeğen
-
Zafer 1 ay önce Şikayet EtHöööööst...! LanBeğen Toplam 3 beğeni
-
Mustafa Duman 1 ay önce Şikayet EtAziz başkan yoksa bu takım kahır ve kalp krizinden başka bir şey getirmez Ne mac giderim stada nede üyeliğini alırım .Beğen Toplam 3 beğeni
-
FB li biri 1 ay önce Şikayet EtMustafa bey kardeşim öyle bir konuşuyorsun ki bilmeyende düşünecek Aziz Yıldırım 22 yıl başkanlik yapmış 12 yılı Fenerbahçe şampiyon olmuş yok öyle bir şey transfer ettiği kötü futbolcu yokmu sanki çok şimdi Ederson kötü kalecimi geldiği zaman herkez dünyanın en iyi üç beş kalecisinden biri diyordu ama verim alınamadı suçlu kim burada yok Aziz Yıldırım Fenerbahçe nin sahibi değilBeğen Toplam 2 beğeni
-
Koyu besiktaşlı 1 ay önce Şikayet EtFenerbahçe' ye acil GSM operatörü sponsor olması lazım ya da GSM operatör sahipleri fenerbahçe' yi sahiplenmesi lazım . Maddi sıkıntı diğerlerinde bu yüzden yok !! aria-türktelekom ile olmuyor .. patinaj yapılıyor ...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Koyu besiktaşlı 1 ay önce Şikayet EtAraştır istersen ... Türktelekom fransız ,İtalyan ,lübnan türkiye' de basbakanlığa bağlı varlık fonuna bir kuruluştur . Galatasaray fransız geleneklerine bağlı olduğu için parsayı kapıyor . Kapişka ?Beğen Toplam 4 beğeni
-
Memoli 1 ay önce Şikayet EtAria mı? kardeşim mağarada mı yaşıyorsun?Beğen Toplam 5 beğeni
-
Hacı Baba 1 ay önce Şikayet EtMadem hoca burda köstebek var Diyor sa niye FB köyü gitti Tarih ten bu gün e bir komisyon Kurutup araştırma yapılmiyor Belkide gerçekten var vefb Kötü gidişi bin nedeni bu Yoksa ne yapıldıysa çare olmadıBeğen Toplam 1 beğeni