İsmail Kartal'dan Fenerbahçelileri heyecanlandıran açıklama! İki kelimelik cevap
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü İsmail Kartal, sarı-lacivertlilerden teklif gelmesi durumunda değerlendireceğini ifade etti.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü İsmail Kartal, isminin sarı-lacivertliler ile anılmasının ardından TV100'e özel açıklamalarda bulundu.
64 yaşındaki deneyimli teknik adam, önümüzdeki gün sarı-lacivertlilerden teklif gelmesi durumunda değerlendireceğini söyledi.

''FENERBAHÇE'DEN TELEFON GELMEDİ''
"Dün akşam oynanan derbi için yorumunuz nedir?" sorusuna cevap veren İsmail Kartal, "Futbol böyle bir şey. Bunlar normal." dedi.
''Size Fenerbahçe yönetiminden bir telefon geldi mi?" sorusuna da cevap veren başarılı hoca, "Hayır, gelmedi." ifadelerini kullandı.
İsmail Kartal son olarak, "Peki teklif gelse Fenerbahçe'ye dönmeyi düşünür müsünüz?" sorusuna "Elbette değerlendiririz." yanıtını vererek taraftarları heyecanlandırdı.
Fenerbahçe'de daha önce 3 farklı dönemde görev yapan İsmail Kartal, son döneminde ligde 99 puan toplayarak rekora imza atmıştı.

-
Taraftar 1 ay önce Şikayet EtFenerden başkası çağıran yok ki tencit pilavı gibi ısıt ısıt fener'in önüne gel bu geleceğine Aykut gelsin tipinde bir kere hayır yok adamınBeğen Toplam 1 beğeni
-
Derya Candan 1 ay önce Şikayet Etİsmail hoca yine 2. Olur ancelotti gelsinBeğen
-
Zeki 1 ay önce Şikayet Etİsmail hoca, Aykut Hoca varken başka birini getirmek Fenerbahçe ye sabotaj olurBeğen
-
Şahin 1 ay önce Şikayet EtAykut Kocaman ve İsmail Kartal dışında herşey macera olur, böyle bir macera kararı alan yönetim ilk yarıyı çıkaramazBeğen
-
Hakans 1 ay önce Şikayet EtDevamlı aynı kişileri dönememek gerek.. Başka adammı yok. Mesela bir Nuri Şahin var mesela ilhan palut varBeğen