Büyük talihsizlik! Toprak Razgatlıoğlu yarışı bıraktı

MotoGP Dünya Şampiyonası'nın 3. etabı olan ABD Grand Prix sprint yarışında Prima Pramac Yamaha takımının milli sporcusu Toprak Razgatlıoğlu, motosikletindeki mekanik problem nedeniyle yarışı bıraktı.

Büyük talihsizlik! Toprak Razgatlıoğlu yarışı bıraktı
Büyük talihsizlik! Toprak Razgatlıoğlu yarışı bıraktı
GİRİŞ 29.03.2026 00:08 GÜNCELLEME 29.03.2026 00:08
Bu Habere 6 Yorum Yapılmış

Teksas'ta bulunan 5,5 kilometrelik Amerika Pisti'nde 19 tur üzerinden gerçekleşecek yarışın sprint turunda 20:19.54'lük derece elde eden Aprilia Racing takımının İspanyol sürücüsü Jorge Martin, birinci sırayı aldı.

Martin, yarış sonrasında kutlama yaparken motosikletinden düşmesine rağmen herhangi bir sakatlık yaşamadı.

Sprint yarışını Red Bull sporcusu Toprak, motosikletindeki mekanik problem nedeniyle 4. turda bıraktı.

 

Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Ahmet Polat

Editör Hakkında

22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR 6
  • Ayyildizim 2 ay önce Şikayet Et
    Moto Gp icin biraz zamana ihtiyaci var...Zamanla yeniden 1 numara olacaktir o ısık o potansiyel var...
    Cevapla
  • Misafir 2 ay önce Şikayet Et
    Toprağın altına Aprilla ya da Ducati versinler büyük mü küçük mü görürdün
    Cevapla
  • Vatandaş 2 ay önce Şikayet Et
    Moto gp sana büyük oğlum yaa
    Cevapla
  • Trakyalı 2 ay önce Şikayet Et
    Yapma yaaaa! Bu yorum da sana çok büyük ama yazabilmişsin işte, (neticede beş kelime yani boru değil)
    Cevapla
  • Misafir 2 ay önce Şikayet Et
    Bu çocuğa fela nas çok okumak lazım . Nazar oluyor TOPRAĞIMA
    Cevapla
  • gral 2 ay önce Şikayet Et
    şu çocuğa neden iyi bir motor denk gelmiyor
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle