Fenerbahçe'den sürpriz Beşiktaş paylaşımı
Beşiktaş'ın gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edeceği kararının ardından Fenerbahçe Beko, siyah-beyazlı kulüp için "Hoş geldiniz" paylaşımı yaptı.
EuroLeague'de gelecek sezon takım sayısının 20 olarak korundu ve Beşiktaş'ın lige dahil edilmesi kararı alındı.
AS Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu.
2026-2027 sezonunda EuroLeague'de yer alacak takımlar şöyle:
Anadolu Efes, Fenerbahçe Beko, Beşiktaş, Real Madrid, Barcelona, Baskonia, Valencia Basket, Panathinaikos, Olympiacos, Maccabi Tel Aviv, Zalgiris Kaunas, Bayern Münih, EA7 Emporio Armani Milan, Virtus Bologna, ASVEL, Paris Basketball, Partizan, Kızılyıldız, Dubai Basketball ve Hapoel Tel Aviv.
Alınan kararın ardından Fenerbahçe Beko, sosyal medya hesabından Beşiktaş GAİN'i etiketleyerek "EuroLeague'e hoş geldiniz" paylaşımı yaptı.
Beşiktaş ise bu paylaşıma "Teşekkürler. EuroLeague'de görüşmek üzere!" şeklinde yanıt verdi.
Teşekkürler. EuroLeague’de görüşmek üzere!
— Beşiktaş Basketbol (@BJK_Basketbol) June 26, 2026
-
Misafir888 18 dakika önce Şikayet EtKuşlar haklı olarak birbirini tebrik ediyor gayet normalBeğen
-
Can 19 dakika önce Şikayet EtNereden nereye Fikret Orman bir zamanlar atıp tutuyordu Euroleague.Beğen
-
Savaş 1 saat önce Şikayet EtSahada adalet olunca fenerbahçenin hakkettiği şampiyonluk kimseye batmıyor hatta tebrik ediyoruz. Bizi destekledikleri için teşekkür ederiz.Beğen Toplam 3 beğeni