Basın toplantısında Sergen Yalçın'ı kızdıran soru!
Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında konuk ettiği Trabzonspor'a mağlup oldu. Mücadelenin ardından siyah-beyazlıların teknik direktörü Sergen Yalçın, basın toplantısında kendisine sorulan soruya tepki gösterdi.
Beşiktaş, evinde Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu. Maçın ardından Sergen Yalçın, basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Bir gazetecinin sorduğu soru, deneyimli teknik adamı sinirlendirdi.

Gazetecinin, "Beşiktaş 40 yıldır derbi kazanamadığı bir sezon geçirdi bildiğim kadarıyla. Bunun yanı sıra Avrupa'da yok Beşiktaş. Herkes bir bahane söylüyor ama Beşiktaş'ta çocuklar ağlıyor. Bugün yayıncı kuruluş 4 tane çocuk gösterdi, babalarının teselli etmeye çalıştığı... Başarısızlıkta sorumlu kim?" sorusuna kızdığı görülen Sergen Yalçın şu cevabı verdi:
'SEN OLAYI BAŞKA YERE GETİRMEYE ÇALIŞIYORSUN'
"Sen biraz egzajere ediyorsun. Bugün için çok doğru cümleler değil bunlar. Bugünkü oynadığımız maçta çocukların ağlaması falan... Bunlar çok egzajere edilecek şeyler. Şampiyonluk maçı oynamıyoruz, kupa finali oynamıyoruz hocam yapma! Olayı başka yere getirmeye çalışıyorsun anladığım kadarıyla ama öyle değil yani. Abartıyorsun biraz bence."
-
wewew 1 ay önce Şikayet Etbjk yi tanıyamıyorum böyle saçma futbol böyle saçma sistem nedir bu nasıl büyük takım olmak defanstan top çıkaramazlar par yapamazlar hucumu yaparlar bocalarlar doğru dürüst kanat yok orta yok şut yok bjk nin sistemi bu değil ya 4 4 2 oynat yada 3 5 2 oynat bjk defansı önde grup baskı yapan bol bol posizyona giren bir takımdı dalga dalga akardı noldu bu bjk ye her macta defansif oyunBeğen
-
KaraKartal 1 ay önce Şikayet EtBir Beşiktaşlı olarak gazeteci arkadaşı tebrik ediyorum, sorulması gereken soruyu sormuş. Sergen olayı başka yöne çekmiş aslında.Beğen
-
GECE KARTALI 1 ay önce Şikayet EtSergen çok doğru söylemiş, gazeteci olayı provaka ediyor....sanki şampiyonluk kaçtıda ,çocuklar ağlamış falan olayı böyle yapmacık bir duygusallıkla başka yere çeken gazeteci sadece fitne yapıyordur.....Beğen Toplam 3 beğeni
-
Muşlu Efe 1 ay önce Şikayet EtYa arkadaş bi git ya insandan biraz gurur olur git artık ne gelişine sevindim ne de gidişine üzülecemBeğen Toplam 1 beğeni
-
malatya balabanlı 1 ay önce Şikayet EtBeşiktaş defansı çok ağır ve sürekli pozisyon hataları yapıyor olmaz ki ne oynadığı belli değil tamsm iddian yok , konya maçı ne peki ? İstikrar tamam ama gidişat iyi değilBeğen