Beşiktaş Ronaldinho ile resmen görüşüyor!

Beşiktaş'ta Ronaldinho ile görüşmeler resmiyete döndü. Siyah beyazlılar Ronaldinho için menajer Ayhan Yeşilbaşı görevlendirdi.

Beşiktaş Ronaldinho ile resmen görüşüyor!
Beşiktaş Ronaldinho ile resmen görüşüyor!
GİRİŞ 22.11.2013 12:06 GÜNCELLEME 28.01.2015 21:20
Bu Habere 1 Yorum Yapılmış

Vatan Gazetesi muhabiri Erdal Cömert'in duyurduğu haberde siyah beyazlılar'ın Ronaldinho'ya yıllık 3 milyon euro garanti ücret artı 25 bin euro da maç başı ücret önerdiği belirtilmişti.

Bu özel haberin ardından Vatan Spor Beşiktaş'ı temsilen Brezilya'ya giden menajer Ayhan Yeşilbaş, Ronaldinho, abisi Assis, eski futbolcu ve şimdilerde menajerlik yapan Miranda'yla Galatasaray'ın eski oyuncusu Jo'nun da katıldığı görüşmenin fotoğraflarına ulaştı.

PEKİ TARİHİ GÖRÜŞMEDE NELER KONUŞULDU?

Ve Beşiktaş, dünyaca ünlü yıldız Ronaldinho'nun transferi için resmen harekete geçti... Siyah-beyazlı kulüp adına iki menajer Ayhan Yeşilbaş ve Furkan Şenol Brezilya'ya çıkarma yaptı, Sambacı'nın ‘Kara Kartal' olması için görüşmeleri başlattı...

İki menajer sezon sonunda Atletico Mineiro ile sözleşmesi bitecek olan 33 yaşındaki futbolcuya Beşiktaş'ın teklifini götürdü... Buna göre Kartal, tecrübeli yıldıza yıllık 3 milyon Euro garanti ve 25 bin Euro da maç başı ücret önerdi. Bunlara ek olarak futbolcuya eğer Beşiktaş sezon sonunda Şampiyonlar Ligi'ne giderse 1 milyon Euro, Avrupa Ligi vizesi alırsa da 500 bin Euro bonus ödenecek. Öte yandan Ronaldinho odaklı yapılacak olan sponsorluk anlaşmalarından tarafların karşılıklı pay alması da pazarlık konusu...

BİR DE DOKTOR GİTTİ

Ayrıca Ayhan Yeşilbaş ve Furkan Şenol'un yanı sıra sakatlığı sebebiyle bir süredir sahalardan uzak olan ve kendisini 11-21 Aralık tarihlerinde Fas'ta düzenlenecek Dünya Kulüpler Şampiyonası'na hazırlayan Ronaldinho'nun raporlarını incelemek üzere bir de doktor gitti. 4 gündür Brezilya'da olan bu üçlü görüşmeleri tamamladıktan sonra bugün İstanbul'a dönecek.

YORUMLAR 1
  • Cenk Belcika 12 yıl önce Şikayet Et
    Belcika Cenk. Kaymis, besiktasin ne gibi hedefleri oldugu ortaya cikti, curuk adamlari topluyorlar, fernandes gibi adami getiriyorlar hatta bu daha kotu, artik hic bir kulup bunu istemiyor yasli gelecege yatirim degil, olu yatirim milyonlari cebine atip cekip gidecek tipki lincoln ve diger oyuncular gibi, biz neden hep boyleyiz? neden dunyanin gelecek yildizlarini alamiyoruz? Sirp bulgaristan,bosna,hirvattan dunya yildizlari cikiyor, OFK Belgradta 17 yasindaki yildiz As Roma almak uzere?? onu biz ancak 15 sene sonra transfer etmeye kalkariz dunya yildizi diye, alin iste simdi? sen kullan onu en iyi zamanlarini? napacaksin curuk halini!!!!
    Cevapla