Tüm Yorumlar

Yorumlar14

  • Ali Bey 10 ay önce Şikayet Et
    Suat Arsalanboga Malatyalı. Arkadaşlar lig tablosuna bi bakın Akhisar Avrupa'ya gidemezse Malatya gidecek. Ayni hakem Konyaspor Malatya'nın önüne gecmesin diye bu hafta VAR'da Konya'ya kıydı. Yani umarım kimsenin vebaline girmiyorumdur ama durum bu. Bu arada Galatasarayi da tebrik ediyorum. Hayırlı Ramazanlar...
    Cevapla
  • BAYRAM 10 ay önce Şikayet Et
    Yani çok hakemlerin üzerine gidiliyor, Tabiki penaltı bal gibi penaltı tabi gs olunca penaltı olsa bile verilmemesi gerekiyor. Adam kırmızı için elinde geleni yaptı manyak fotbulcu takımı yaktı varsın 1-1 olsun neden kendini attırıyon çık aslanlar gibi oyna kalecide aslında haketmişti, böyle futbolcu olmaz, emre den volkandan örnek alıyorlar
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • hulk 10 ay önce Şikayet Et
    ligde zaten 6 maç kazanmışsınız bu neyin havası. süper kupa maçında cüneytin size kıyak geçtiği pozisyonlara ses çıkarmadınız. sen orada ses cıkarsaydın bugun bunlar başına gelmezdi
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Müslüm 10 ay önce Şikayet Et
    Rize maçında top daha havada iken dört beş kişi yere yatıyor. yani takım olarak penaltı şampiyonu takım
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • Vatan 10 ay önce Şikayet Et
    Valla müneccim gibi adammış. Yok GS ye olsaydı atardı, yok aslinda şöyle demek istedi yok bilmem daha neler. Sen önce adam gibi oynayıp takımını ligde tutaydin. İkinci lige düştün diye zaten para alamayacak topçular ve sen bu kadroyla mı Avrupa da oynayacaksin
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • BORDOS 10 ay önce Şikayet Et
    Hakemler gs ye tamir resmen.böyle rezaleti 2011 de yaşamıştık. Akhisar camiasına ne demeli bilmiyorum .gerçekten çok zor durum.seneye inşallah tekrar lige çıkarlar. Bu kadro dusmemeliydi yazık oldu
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • Tarık 10 ay önce Şikayet Et
    yahu bi gidin işinize! buz gibi penaltı 2 si de.. penaltı verdirmek istemiyorsan ceza sahasında o hareketi yapmayacaksın! gs yi kıskanan kimler varsa ağlasın!
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Adnan 10 ay önce Şikayet Et
    Adaletine hayran kaldım. Buz gibi penaltı diyorsun ya, helal olsun. GS li oyuncu lopesin ayağının üzerinden kendini bilerek yere attığını bütün dünya gördü, bir sen birde hakem görmediniz. Yada işinize öyle geldi.
    Cevapla
  • heheh 10 ay önce Şikayet Et
    hahah kim kıskanmaz ki şikeyle şampiyon olan takımı değil mi ?
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • byx68 10 ay önce Şikayet Et
    iki haftadir öyle bir oyun varki, Galatasarayli futbolculari ceza sahasinda yikalim ama penalti verilmesin verilirse Galatasaray kollaniyor olsun. Len pozisyonlari gözlüklerinizi cikartipta izleyin, zira o fanatik gözlükleri sizleri yaniltiyor. Adaletli olun, Galatasaray bas bas bagirirken neredeydiniz? Hani hamde hata yapabilirdi?
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Albastı 10 ay önce Şikayet Et
    Doğru söylüyor iddia ediyorum yabancı bir hakem yönetseydi Akhisar alırdı kupayı
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Bunlar 10 ay önce Şikayet Et
    Ne içmişler yahu dk kaçtı ikinci penaltıda karşınızda amatör takım mı var isteseler ilk dk da t lerlerdi gs nin derdi hafta sonu. Yorulmadan maçı almaktı. Yoksa akhisar mı gs nin den ki Allah aşkına ya doğru konuşun.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Rebelboy1903 10 ay önce Şikayet Et
    Bir Yazı Yazmayı Öğrenin Denklik Konularını Sonra Çözersiniz
    Cevapla
  • xyztyz13 10 ay önce Şikayet Et
    hadi lan
    Cevapla