Tüm Yorumlar

Yorumlar12

  • fuat 1 hafta önce Şikayet Et
    bundan bi cacık olmaz önce ayağının ayarını düzeltsin
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • vatandaş 1 hafta önce Şikayet Et
    gerek yok, ona ihtiyacta yok. defolsun gitsin yetet. 3. ligde bile top oynayamaz o.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • fikret 1 hafta önce Şikayet Et
    Ligler başlamadan fazla kilolarını vermesi gerekmiyordu. Ben Ozan'ı suçlamıyorum, yöneticisini, hocasını, kondisyonerini suçluyorum. Profesyonellikte böyle şey yok.
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • harbi 1 hafta önce Şikayet Et
    aynen oyle
    Cevapla
  • el gurbeti 1 hafta önce Şikayet Et
    spora mi basladi?neyapiyordu önceden kebapci miydi
    Cevapla Toplam 11 beğeni
  • vatandaş 1 hafta önce Şikayet Et
    kebapçı da bulaşıkçı olur ancak.
    Cevapla
  • raşit 1 hafta önce Şikayet Et
    alınan yabancılar çokmu iyi onlara verilen haklar fırsatlar yerlioyuncuyada verilsin en ufak hatada veryansın oyuncu korktuğundan dolayı ne yaptığını bilmiyor bekle sabır gör
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • RCP 1 hafta önce Şikayet Et
    bu kararını akşam kebapçıda kutlamalı
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • H.B.V 1 hafta önce Şikayet Et
    Ozan,ı kadroda görmek istemiyoruz!.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • cecen313 1 hafta önce Şikayet Et
    Aynen
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Adali 1 hafta önce Şikayet Et
    Bu adam topçu olamaz fenerde milli takımıda oynarken 10 kişi birakiyor
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • ... 1 hafta önce Şikayet Et
    Ne yani önceden başka bir meslek mi icra ediyordu.Bu adam futbolu bıraksın 5 sene sonra 125 kilo olur
    Cevapla Toplam 8 beğeni